“Неслучайно хората имат имена” – каза Александър Христов от УНСС и допълни, че зад всеки един избор на клиента стои персоналното отношение. Бих добавила само едно – българинът обича да общува, а свежите витрини дават чудесна възможност за това.
Тази динамична точка в търговските обекти е силен мост за изграждане на доверие между бранд и клиент. С важното уточнение, че “раздумката” невинаги е гарант за качество, защото зад претенцията от думи трябва да има плътност от действия. Най-простичкото обяснение за това колко е важна работата на TÜV AUSTRIA Group – колко тежи един сертификат.
Вярвам на Радослав Куртев, че дори майка му влиза в ролята на таен клиент, защото всяка обратна връзка е чута. С това се отличава Kaufland Bulgaria.
Благодаря за поканата да бъда модератор на събитието “Нека поговорим за качеството на храната”.