Защото това е изключително интересно пътешествие в света на информацията и вашият бизнес има нужда от ГИД, който да помогне на потребителя да направи информиран и правилен избор.
Най-важният въпрос, който си задава всеки клиент, е „Защо“ – Защо да избера точно този продукт, стока или услуга сред всички други? А отговорът не винаги е свързан с това да изберем по-изгодната сделка. Става въпрос за споделяне на общи ценности и доверие в бранда. Емоционалната връзка между бизнес оператора и аудиторията е ключова и е важно да бъде правилно артикулирана.
Да си различен е cool, но да си разбран и да умееш да увличаш е вид комуникация, която наистина променя играта.
Защо бихте си купили тази ябълка?
- Защото ви казвам, че е проверена за Х броя пестициди, че е БИО и е произведена в България.....?
и/или защото ви казвам, че:
- Това е вкус, който ще ви върне в детството и ще ви припомни уютните моменти в дома и топлото общуване с близките;
Балансът между цена, качество и лоялност е златно правило в тази игра на предлагане и купуване. А етикетът е сред главните герои в нея – той е онази карта към света на продукта, която ни дава възможност да превърнем покупката в потребителско изживяване на много по-високо ниво.